Van: International Card Services
Onderwerp: Dit is een geautomatiseerd servicebericht
Datum: 19 juli 2022 om 18:11:06 CEST
Aan: ******@*********
Blokkade online omgeving en Card
Beste ICS Card-houder,
Een medewerker van onze servicedesk heeft zojuist geconstateerd dat er door
anderen toegang verkregen kan worden tot uw persoonlijke omgeving op
www.**********.nl.
Mijn ICS en Card geblokkeerd
Uit veiligheidsoverwegingen hebben wij daarom tijdelijk toegang tot uw online
omgeving en Card geblokkeerd. U kunt hierdoor helaas niet meer inloggen en u
kunt geen betalingen meer doen.
Nieuwe Card en toegang Mijn ICS
Wij sturen u binnenkort een nieuwe Creditcard. Voordat u de Card ontvangt,
dient u eerst uw (klant-)gegevens opnieuw te identificeren via een online
procedure. Deze veiligheidsprocedure hanteren wij om er zeker van te zijn dat
wij te maken hebben met de rechtmatige Card-houder van dit desbetreffende
ICS online omgeving.
Open uw browser en start de procedure via de volgende beveiligde link
voor het deblokkeren van uw Card: https://******.****/***-****** (Link) (U kunt
de gegeven link uiteraard kopieren en plakken in uw browser.)
Controleer uw gegevens (06-nummer en e-mailadres) opnieuw in Mijn ICS.
Heeft u een Extra Card? Controleer dan ook of deze gegevens correct zijn.
Na het opnieuw controleren van uw gegevens wordt automatisch een
nieuwe Card voor u aangevraagd. U hoeft verder dus geen handelingen
te verichten.
Na het voltooien van de procedure zult u binnen enkele minuten een
bevestigingsmail ontvangen met betrekking tot het heractiveren van uw Mijn ICS
Online. Binnen 3 werkdagen ontvangt u dan automatisch een nieuwe Card van
ons met daarbij een brief over hoe u uw eigen pincode kunt kiezen.
Heeft u hulp nodig tijdens de procedure?
Belt u ons dan gerust. U kunt ons bereiken op het telefoonnummer 020 – * ***
***. Wij wensen u veel betaalgemak met uw Card
Alvast bedankt voor uw medewerking,
Met vriendelijke groet,
International Card Services BV
*** *****
Manager Services