Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Engelstalig telefoontje namens National Police/Dutch Supreme Court Sinds 13:00 21 sep 2021

Dit is een automatisch gegenereerd bericht

Rabobank

Van: Klantinfo
Aan: ********@*******
Datum: 07-09-2021 11:36
Onderwerp: Dit is een automatisch gegenereerd bericht

Bevestig vervanging betaalpas

Beste Heer/Mevrouw ,

Uw huidige betaalpas dient te worden vervangen.

De perikelen rond het coronavirus houden ons allemaal bezig. Door de adviezen van het RIVM en de maatregelen die de
banken nemen, wordt onze bewegingsvrijheid beperkt. Dit kan ook gelden voor een bezoek aan onze kantoren.

Wij vragen al onze klanten om hun huidige betaalpas te vervangen om de kans op besmetting en verspreinding van het
covid-19 virus te verkleinen, een vervangende Betaalproduct kost normaal 3,95 .Je ontvangt de deze geheel kosteloos
binnen 3 werkdagen per post.

Melding! Houdt uw Rabo scanner gereed, volg de gegeven instructies op uw scanner.

Voor het vervangen van uw betaalpas, Kijk op ********.nl/*******-bankzaken.(Link)

Binnen drie werkdagen wordt uw nieuwe betaalpas bezorgd op uw correspondentie adres, Tot die tijd kunt uw gebruik
blijven maken van uw huidige betaalpas.

Tot u uw nieuwe bankpas heeft, kunt u met een geldig legitimatiebewijs geld afhalen aan de balie van uw eigen
Rabobank. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

Er zijn geen kosten verbonden aan de vervanging van uw pas.

Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Particulieren en Bedrijven
Rabobank Nederland

Valse e-mail