Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Engelstalig telefoontje namens National Police/Dutch Supreme Court Sinds 13:00 21 sep 2021

Dit is een automatisch gegenereerd bericht.

ICS

Van: International Cards Services
Datum: 25-08-2021 01:25 (GMT+01:00)
Aan: *******@**********
Onderwerp: Dit is een automatisch gegenereerd bericht.

Voorkom blokkade op uw Mijn ICS account

Geachte heer/mevrouw ,

Uit onze administratie is gebleken dat u de twee-factor authentcatie nog niet heeft
geactiveerd. Deze beveiligingsmethode is vanaf 1 Januari 2021 ingegaan zodat we de veiligheid
van onze klanten nog beter kunnen waarborgen tegen fraude.

Wij verzoeken u ook daarom de twee-factor authenticatie alsnog in te stellen, mocht u dit nog
niet vóór 13 Augustus 2021 gedaan hebben dan kunt geen gebruik meer maken van uw Mijn
ICS account totdat u dit wel gedaan hebt.

Hoe activeer ik de twee-factor authenticatie?

U activeert de twee-factor authenticatie door uw account opnieuw te verifiëren. Na het volgen
van de aangegeven stappen zal deze gelijk geactiveerd zijn, hier hoeft u dus verder niets meer
voor te doen.

Het activeren van de twee-factor authenticatie kan via de volgende link:
**********/**********/2F-authenticatie (Link) (Let Op deze link is slecht 2 uur geldig na het openen
van dit bericht).

Heeft uw nog meer vragen ? wij zijn 24 uur per dag bereikbaar op nummer 020 – 6 600 648. U
kunt ook contact met ons opnemen via de Servicedesk. Het telefoonnummer hiervan vindt u
op de achterzijde van uw Card. Vermeld tijdens het gesprek uw ICS-klantnummer.

Met vriendelijke groet,
International Card Services BV

Valse e-mail