Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Engelstalig telefoontje namens National Police/Dutch Supreme Court Sinds 13:00 21 sep 2021

Dit is een automatisch gegenereerd bericht

ICS

Van: International Card Services
Aan: **********@************
Onderwerp: Dit is een automatisch gegenereerd bericht
Datum: Thu, 12 Aug 2021 04:45:15 -0700

Voorkom blokkade op uw Mijn ICS account

Geachte heer/mevrouw,

Uit onze administratie is gebleken dat u de twee-factor authentcatie nog niet heeft
geactiveerd. Deze beveiligingsmethode is vanaf 1 Januari 2021 ingegaan zodat we de veiligheid
van onze klanten nog beter kunnen waarborgen tegen fraude.

Wij verzoeken u ook daarom de twee-factor authenticatie alsnog in te stellen, mocht u dit nog
niet vóór morgen 13 Augustus 2021 gedaan hebben dan kunt geen gebruik meer
maken van uw Mijn ICS account totdat u dit wel gedaan hebt.

Hoe activeer ik de twee-factor authenticatie?

U activeert de twee-factor authenticatie door uw account opnieuw te verifiëren. Na het volgen
van de aangegeven stappen zal deze gelijk geactiveerd zijn, hier hoeft u dus verder niets meer
voor te doen.

Het activeren van de twee-factor authenticatie kan via de volgende link:*****************
******* (u dient zelf de link te kopieëren en te plakken in uw webbrowser).

Valse e-mail