Van: International Card Services
Aan: ************@****************
Datum: 15-07-2021 00:57
Onderwerp: Dit is een automatisch gegeneerd bericht
Voorkom blokkade op uw Mijn ICS account
Geachte heer/mevrouw,
Uit onze administratie is gebleken dat u de twee-factor authentcatie nog niet heeft
geactiveerd. Deze beveiligingsmethode is vanaf 1 Januari 2021 ingegaan zodat we de veiligheid
van onze klanten nog beter kunnen waarborgen tegen fraude.
Wij verzoeken u ook daarom de twee-factor authenticatie alsnog in te stellen, mocht u dit nog
niet vóór 16 Juli 2021 gedaan hebben dan kunt geen gebruik meer maken van uw Mijn ICS
account totdat u dit wel gedaan hebt.
Hoe activeer ik de twee-factor authenticatie?
U activeert de twee-factor authenticatie door uw account opnieuw te verifiëren. Na het volgen
van de aangegeven stappen zal deze gelijk geactiveerd zijn, hier hoeft u dus verder niets meer
voor te doen.
Het activeren van de twee-factor authenticatie kan via de volgende ****************(link) (u
dient zelf de link te kopieëren en te plakken in uw webbrowser).