Let op: Engelstalig telefoontje namens National Police/Dutch Supreme Court Sinds 13:00 21 sep 2021

Dienstverlening

ABN AMRO

Van: Klantinfo
Datum: 15 juli 2021 om 02:43:26 CEST
Aan: **********@******
Onderwerp: Dienstverlening

Dienstverlening

Geachte klant,

Uit administratief onderzoek hebben wij vernomen dat de gegevens
gekoppeld aan tot op heden nog gebruik maakt van een verouderde
betaalproduct.

Wij willen u vragen om optijd uw verouderde betaalpas te vervangen. Dit kan
tot 18 juli geheel kosteloos.

Wat betekent dit voor u?

Sinds de invoering van de Algemene Verordering Gegevens Bescherming
(AVG) Wetgeving zijn wij als bank verplicht om verschepte voorwaarden te
stellen aan onze klanten. Dit betekent dat u met ingang van 18 juli 2021 niet
meer kunt inloggen om uw bankzaken te regelen, betalen of geld kunt
opnemen van uw betaalrekening(en).

Nieuwe pas aanvragen

Wij verzoeken u om kosteloos de nieuwe betaalpas aan te vragen, zodat u
veilig gebruik kunt blijven maken van uw betaaldiensten bij de ABN-AMRO.
Uw nieuwe betaalpas wordt binnen enkele dagen naar u toegestuurd.

Na 18 juli zullen wij uw huidige betaalpas deactiveren.

> Nieuwe betaalpas aanvragen

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
ABN-AMRO

Valse e-mail