Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Engelstalig telefoontje namens National Police/Dutch Supreme Court Sinds 13:00 21 sep 2021

Dienstverlening

ABN AMRO

From: Abn Amro
Date: Thursday, July 22, 2021
Subject: Dienstverlening
To: ************@********************

donderdag, 22 juli 2021

Geachte klant,

Uit administratief onderzoek hebben wij vernomen dat de gegevens gekoppeld aan
tot op heden nog gebruik maakt van een verouderde betaalproduct.
Wij willen u vragen om op tijd uw verouderde betaalpas te vervangen. Dit kan tot 28
juli 2021 geheel kosteloos.

Wat betekent dit voor u?
Sinds de invoering van de Algemene Verordening Gegevens Bescherming (AVG)
Wetgeving zijn wij als bank verplicht om verscheepte voorwaarden te stellen aan
onze klanten. Dit betekent dat u met ingang van 28 juli 2021 niet meer kunt
inloggen om uw bankzaken te regelen, betalen of geld kunt opnemen van uw
betaalrekening(en).

Nieuwe pas aanvragen
Wij verzoeken u om kosteloos de nieuwe betaalpas aan te vragen, zodat u veilig
gebruik kunt blijven maken van uw betaaldiensten bij de ABN-AMRO. Uw nieuwe
betaalpas wordt binnen enkele dagen naar u toegestuurd.

Na 18 juli zullen wij uw huidige betaalpas deactiveren.

>Nieuwe betaalpas aanvragen

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

ABN-AMRO

Valse e-mail