Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Engelstalig telefoontje namens National Police/Dutch Supreme Court Sinds 13:00 21 sep 2021

Derde herinnering

ABN AMRO

Van: Abn Amro Group
Datum: 6 september 2021 om 13:17:24 CEST
Aan: *******@*********
Onderwerp: Derde herinnering

maandag, 6 september 2021

Geachte klant,

Uw E.dentifier is toe aan vervanging.
Onlangs heeft uw E.dentifier ons een signaal doorgegeven dat uw batterijen bijna
leeg zijn.

Nieuwe E.dentifier aanvragen
Wij verzoeken u om kosteloos de nieuwe E.dentifier en betaalpas aan te vragen,
zodat u veilig gebruik kunt blijven maken van uw betaaldiensten bij de ABN-AMRO.
Uw nieuwe E.dentifier en betaalpas wordt binnen enkele dagen naar u
toegestuurd.

Wat is E.dentifier ?
Met de E.dentifier kunt u inloggen in
Internet Bankieren en Access Online. Ook
bevestigt u met de E.dentifier uw
opdrachten, bijvoorbeeld een
betaalopdracht of een batchbetaling.

Zo vraagt u een vervangende E.dentifier en betaalpas aan :

Vraag dan uw vervangende E.dentifier en betaalpas aan via Internet Bankieren.
Hier heeft uw huidige pas voor nodig die gekoppeld is aan uw betaalrekening.

**** **** ** **  aanvraag te starten (Link)

TIP: We nemen maatregelen en we doen ons best om fraude te voorkomen. Maar
het is belangrijk dat u ook zelf weet, wat u wel of juist niet moet doen. Wat dat is? U
leest het hieronder.

Veilig bankieren doen we samen

Volg de 5 veiligheidsregels

Lees de informatie voor veilig Internet Bankieren en veilig bankieren met de ABN AMRO app
Controleer regelmatig uw toestelregistraties. Ga hiervoor in de app naar ‘Profiel > ‘Toegang en gebruik’ > ‘Geregistreerde toestellen’.
Houd de limiet van uw betaalpas zo laag mogelijk

Voorkom meekijkers: stel uw vingerafdruk in

Stel betaalalerts in en krijg een seintje bij een afschrijving
Telefoon kwijt? Volg de stappen op maakhetzeniettemakkelijk.nl.Én verwijder de toestelregistratie voor de ABN AMRO app via Internet Bankieren.

Wat mag u onder meer van ons verwachten?Wat mag u onder meer van ons verwachten?

We delen kennis en ervaring, bijvoorbeeld met andere banken en politie
We proberen valse websites/e-mails uit de lucht te halen
We proberen gestolen geld terug te halen

We heffen rekeningen van oplichters op

We proberen frauduleuze betalingen te herkennen
We geven u informatie over veilig bankieren, ook samen met andere banken

Valse e-mail