Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar.
Let op: Telefoon van 'uw bank'? Laat u niet verleiden uw geld 'veilig te stellen' Sinds 11:54 29 mei 2020

De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) Wetgeving

Rabobank

Geachte relatie,
Wij nemen contact met u op om u te laten weten dat wij met ingang van 20 april 2020 enkele wijzigingen hebben doorgevoerd in ons privacybeleid. Deze wijzigingen weerspiegelen de striktere privacy en wetgeving eisen van de Algemene Gegevensbescherming (bekend als de AVG) die banken in Nederland moeten voldoen.
Als bank mogen wij onze producten en dienstverlening alleen openstellen voor klanten van wie wij de identiteit hebben vastgesteld. Dit is vastgelegd in de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) Wetgeving. Deze wet helpt ons om onze klanten te beschermen en hun veiligheid te waarborgen.
Uit ons klantenbestand is naar voren gekomen dat uw contactgegevens niet compleet zijn. Het is belangrijk dat wij uw meest actuele contactgegevens in bezit hebben, zodat wij u kunnen bereiken indien het nodig is.
Wij verzoeken u om de juiste contactgegevens aan ons door te geven. Doet u dit niet, dan kunt uw rekening geblokkeerd worden: u kunt dan niet meer betalen of geld van opnemen. Ga naar ********************* om uw contactgegevens bij te werken. Is uw rekening al geblokkeerd? Dan is het van noodzaak om uw te identificeren, zodat u weer volledig gebruik kunt maken van uw rekening.
Heeft u nog vragen?**
Meer informatie vindt u op ******************. Staat het antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Rabobank
****************
Directeur Particulieren en Bedrijven

Valse e-mail