Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk niet telefonisch bereikbaar.
Let op: Helpdeskfraudeurs opnieuw actief Sinds 15:58 21 okt 2020

Controleer uw gegevens

Nationale Nederlanden

Van: “nn.nl”
Datum: 18 september 2020 om 01:30:44 CEST
Aan:************@******
Onderwerp: Controleer uw gegevens

Geachte relatie,

Uit administratie is gebleken dat uw gegevens in ons systeem niet

meer up-to-date zijn. Volgens het KYC-beleid (Know-Your-Customer) zijn wij als financiële instelling verplicht te beschikken over de meest recente gegevens van onze klant.

Ten gevolge hiervan hebben wij besloten uw mijn.nn omgeving tijdelijk te beperken. Dit houdt in dat u zich nog wel kunt aanmelden maar u kunt de onlinge functies momenteel niet meer gebruiken tot u het proces hebt voltooid.

Gegevens updaten
Om ervoor te zorgen dat u weer volledig gebruik kunt maken van uw mijn.nn vragen wij u om uw gegeven te updaten. Dit kunt u doen door u aan te melden via onderstaande link. Nadat u zich heeft aangemeld dient u enkele stappen te doorlopen. Nadat u het identifactie-proces heeft afgerond zult u weer volledig gebruik kunnen maken van uw mijn.nn omgeving.

Mijn gegevens up-to-date houden
Dit proces is van korte duur, na het voltooien van de procedure worden al uw toepassingen
geheel kosteloos verzekerd voor een periode van zes maanden. Hierna wordt uw verzekering
automatisch opgezegd zonder enige kosten.

******(link) om uw gegevens veilig te updaten.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

*****************
Afdeling klantenservice
Nationale Nederlanden

Valse e-mail