Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Opnieuw afpersmails over bezoek pornosite Sinds 15:13 23 apr 2021

Contact : ***********

DHL

Van: . DHL
Datum: 04-03-21 15:17 (GMT+01:00)
Aan: ********@*******
Onderwerp: Contact : *********

Geachte Heer/Mevrouw ********** ,

Sinds een groot deel van Nederland thuis werkt vanwege het coronavirus zijn we massaal aan het bestellen
geslagen: DHL heeft het al weken ontzettend druk.Het kabinet heeft aangekondigd dat in Nederland vanaf
zaterdag 23 januari van 21.00 uur tot 4.30 uur een avondklok geldt. Tijdens de avondklok zijn alleen
noodzakelijke reizen toegestaan, waaronder voor werk. Daarom heeft de invoering van de avondklok invloed
op onze dienstverlening. We verwerken en bezorgen je post en pakketten niet zoals je gewend bent.

Wil je weten wanneer je pakket wordt bezorgd?

Uw pakket is verzonden. Onlangs heeft uw pakket ons DHL sorteercentrum bereikt. Om uw pakket in
ontvangst te kunnen nemen is het van belang om de algemene voorwaarden te accepteren om uw bestelling te
kunnen volgen en ontvangen. Na het accepteren van de algemene voorwaarden kunt u uw bestelling volgen en
zullen wij uw pakket verzenden. Het pakket ontvangt u uiterlijk de eerstvolgende werkdag in huis, of kan de
eerstvolgende werkdag vanaf 16.00 uur worden afgehaald bij een DHL afhaalpunt naar keuze.

**** ****!!! (Link)

WAT ZIJN DE NIEUWE KOSTEN VOOR HET VERSTUREN MET DHL ?

Binnen Nederland verstuur je een pakket al vanaf €3,95. En vanaf €9 bezorgen we ‘m over de grens. Je maakt
je zending makkelijk online klaar voor vertrek. Betalen doe je snel en veilig met iDEAL of creditcard. Je kunt
kiezen uit de volgende opties en extra services:

€3,95 Brievenbuspakket versturen naar een huisadres
€3,95 Pakket versturen naar DHL ServicePoint
€3,95 Pakket versturen naar een huisadres

+ €3,95 Pakketlabel laten aanmaken bij een DHL ServicePoint
+ €3,95 Pakket versturen met Extra Zeker (binnen Nederland verzekerd tot €500)
+ €3,95 Pakket niet bij de buren bezorgen
+ €3,95 Pakket 10 kg tot 20 kg

Avondklok

Het kabinet heeft aangekondigd dat in Nederland vanaf zaterdag 23 januari van 21.00 uur tot 4.30 uur een
avondklok geldt. Tijdens de avondklok zijn alleen noodzakelijke reizen toegestaan, waaronder voor werk.
Daarom heeft de invoering van de avondklok invloed op onze dienstverlening. We verwerken en bezorgen
je post en pakketten niet zoals je gewend bent.

Sluiting winkels

Om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen,hebben niet-noodzakelijke winkels tijdelijk andere
openingstijden of zijn gesloten gesloten. Ook wij hebben momenteel andere openingstijden.

Corona en onze bezorging

Het coronavirus houdt ons allemaal bezig. Zolang dat veilig en gezond kan, blijven we op verantwoorde wijze
bezorgen. Dit is belangrijk voor het maatschappelijk verkeer. De gezondheid en veiligheid van onze
medewerkers, klanten en partners staan voorop. Daarom volgen we de algemene richtlijnen en aanwijzingen
van het RIVM en andere autoriteiten. En hebben we maatregelen getroffen waar dat nodig is.

Wat is Track & Trace?

Via DHL tracking kunt u snel en eenvoudig uw zending volgen. Vul simpelweg uw 10-cijferige DHL Express
verzendnummer in voor de actuele status van uw zending. Zo weet u precies waar ter wereld uw pakket of
document zich bevindt! U kunt via e-mail of SMS ook bericht krijgen van de status in de verzending, tot en met
de handtekening van de ontvanger. Vul eerst uw DHL Express verzendnummer in en selecteer deze opties dan
via dit icoon:

Douanestatus

Bij het traceren van uw zending kunt u een melding krijgen over de douanestatus. Wat betekent dit? De in- of
uitklaringsprocedure is dan in gang gezet bij de Douane, die verschillende stappen doorloopt. Wanneer u op
‘Meer Informatie’ klikt, ziet u of eventueel actie van uw kant nodig is om deze procedure af te ronden. Mocht de
Douane meer informatie nodig hebben, bijvoorbeeld over het adres van de ontvanger, neemt DHL contact met
u op.

Adres ontvanger – tips

Wij helpen u graag om uw zendingen zo soepel mogelijk door de douane te leiden. Voor een snelle verwerking
van uw zending is het belangrijk dat u de waybill (vrachtbrief) en de factuur volledig en gedetailleerd invult. Wij
adviseren u om zowel van de verzender als de ontvanger de volledige voornamen en achternamen te vermelden,
zoals vermeld op het paspoort. Daarnaast is het uiteraard belangrijk dat u van beiden de complete
adresgegevens invult, inclusief postcode en telefoonnummers. Zo voorkomt u vertraging bij de wettelijk
verplichte controles die DHL en de douane bij iedere zending uitvoeren.

Zendingsnummer

Wanneer u niet (meer) in het bezit bent van het zendingsnummer, kunt u voor meer informatie contact opnemen
met DHL Klantenservice. Wanneer u ontvanger bent, kunt u hiervoor ook contact opnemen met de
verzender/leverancier. Een zendingsnummer van DHL Express bestaat altijd uit 10 cijfers.

On Demand Delivery

DHL Express maakt het u nóg makkelijker met DHL On Demand Delivery . Met On Demand Delivery bepaalt u
zelf hoe, waar en wanneer u uw pakket wilt ontvangen! Nooit meer thuis wachten, u kiest zelf een afleverdatum
die het beste uitkomt. Ook kunt u uw pakket bij een DHL ServicePoint of bij op een ander adres laten afleveren
(zoals buren, werk, familie, school etc). Zo zorgt DHL Express dat de levering net zo soepel verloopt als de
online aankoop.

Met vriendelijke groet, DHL sorteercentrum

Valse e-mail