BLOKKADE

ICS

Van: “International Card Services”
Onderwerp: BLOKKADE
Datum: 22 mei 2023 om 08:15:58 CEST
Aan: aergh@mac.com
Antwoord aan: ******@*******

Geachte heer/mevrouw,

We hebben u een aantal keer gemaild voor het updaten en valideren van uw Mijn ICS
omgeving en producten. Tot op heden is uw account niet gecontroleerd en/of gevalideerd,
wij verzoeken u dringend dit alsnog te doen.

International Card Services (ICS) is verplicht jaarlijks al haar cliënten te controleren en te
valideren zoals dit gevraagd wordt van de nieuwe AVG wet.

Mocht u uw account niet (willen) controleren en/of laten valideren zijn wij als uw creditcard
verstrekker verplicht uw account bij ons op te zeggen.

Op 23 Mei 2023 gaan wij uw account blokkeren en deze blijft voor 7 dagen in deze staat
(u kunt gedurende deze 7 dagen nog steeds uw account valideren.). Na deze 7 dagen
wordt uw account definitief verwijderd.

Als de grootste creditcard maatschappij van Nederland willen wij er natuurlijk alles aan
doen om u als klant te behouden, daarom verzoeken wij u nogmaals om de jaarlijkse
veiligheids-formulier in te vullen. Kom vandaag nog in actie!

Volg de volgende stappen om uw account te valideren:

1. U typt ****.to/**** (u kunt het uiteraard ook kopiëren en plakken) in uw
browser en klikt op ”enter”.
2. U vult de gegevens in die wij van u hebben in ons systeem.
3. U bent nu gevalideerd en kunt weer van al uw privileges genieten.

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben en zien u graag terug!

Met vriendelijke groet,
International Card Services

Valse e-mail