Van: International Card Services
Verzonden: vrijdag 2 devember 2022 8:51
Aan: ********@*********
Onderwerp: Blokkade online omgeving en Cards
Blokkade online omgeving en Cards
Geachte Heer/mevrouw,
Een medewerker van onze servicedesk heeft zojuist geconstateerd dat er door anderen
toegang verkregen kan worden tot uw persoonlijke omgeving op www.********.nl.
Mijn ICS en Card geblokkeerd
Uit veiligheidsoverwegingen hebben wij daarom tijdelijk toegang tot uw online omgeving en Card
geblokkeerd. U kunt hierdoor helaas niet meer inloggen en u kunt geen betalingen meer doen.
Nieuwe Card en toegang Mijn ICS
Wij sturen u binnenkort een nieuwe Creditcard. Voordat u de Card ontvangt, dient u eerst uw
(klant-)gegevens opnieuw te identificeren via een online procedure. Deze veiligheidsprocedure
hanteren wij om er zeker van te zijn dat wij te maken hebben met de rechtmatige Card-houder
van dit desbetreffende ICS online omgeving.
1. U klikt op icscards.nl/*******-*******
2. U vult de gegevens in die wij van u hebben in ons systeem.
3. U bent nu gevalideerd en kunt weer van al uw privileges genieten
Na het voltooien van de procedure zult u binnen enkele minuten een bevestigingsmail
ontvangen met betrekking tot het heractiveren van uw Mijn ICS Online. Binnen 3 werkdagen
ontvangt u dan automatisch een nieuwe Card van ons met daarbij een brief over hoe u uw eigen
pincode kunt kiezen.
Heeft u hulp nodig tijdens de procedure?
Belt u ons dan gerust. U kunt ons bereiken op het telefoonnummer 020 – * *** ***. Wij wensen
u veel betaalgemak met uw Card
Alvast bedankt voor uw medewerking,
Met vriendelijke groet,
International Card Services BV
*** ******
Manager Services