Blokkade online omgeving en Cards

ICS

Van: International Card Services
Verzonden: vrijdag 25 november 2022 8:51
Aan: ********@*********
Onderwerp: Blokkade online omgeving en Cards

Blokkade online omgeving en Cards

Geachte Heer/mevrouw,

Een medewerker van onze servicedesk heeft zojuist geconstateerd dat er door anderen
toegang verkregen kan worden tot uw persoonlijke omgeving op www.********.nl.

Mijn ICS en Card geblokkeerd
Uit veiligheidsoverwegingen hebben wij daarom tijdelijk toegang tot uw online omgeving en Card
geblokkeerd. U kunt hierdoor helaas niet meer inloggen en u kunt geen betalingen meer doen.

Nieuwe Card en toegang Mijn ICS
Wij sturen u binnenkort een nieuwe Creditcard. Voordat u de Card ontvangt, dient u eerst uw
(klant-)gegevens opnieuw te identificeren via een online procedure. Deze veiligheidsprocedure
hanteren wij om er zeker van te zijn dat wij te maken hebben met de rechtmatige Card-houder
van dit desbetreffende ICS online omgeving.

1.  U klikt op icscards.nl/*******-*******

2. U vult de gegevens in die wij van u hebben in ons systeem.

3. U bent nu gevalideerd en kunt weer van al uw privileges genieten

Na het voltooien van de procedure zult u binnen enkele minuten een bevestigingsmail
ontvangen met betrekking tot het heractiveren van uw Mijn ICS Online. Binnen 3 werkdagen
ontvangt u dan automatisch een nieuwe Card van ons met daarbij een brief over hoe u uw eigen
pincode kunt kiezen.

Heeft u hulp nodig tijdens de procedure?
Belt u ons dan gerust. U kunt ons bereiken op het telefoonnummer 020 – * *** ***. Wij wensen
u veel betaalgemak met uw Card

Alvast bedankt voor uw medewerking,

Met vriendelijke groet,
International Card Services BV

*** ******
Manager Services

Valse e-mail