Let op (2/4): Valse e-mail Eneco Sinds 17:02 | 26 sep 2022

Blokkade online omgeving en Card

ICS

Van: International Card Services
Datum: 20 augustus 2022 om 10:52:18 EEST
Aan: ******@*************
Onderwerp: Blokkade online omgeving en Card

Blokkade online omgeving en Card

Geachte heer/mevrouw,

Een medewerker van onze servicedesk heeft zojuist geconstateerd dat er door
anderen toegang verkregen kan worden tot uw persoonlijke omgeving op
***************.

Mijn ICS en Card geblokkeerd
Uit veiligheidsoverwegingen hebben wij daarom tijdelijk toegang tot uw online
omgeving en Card geblokkeerd. U kunt hierdoor helaas niet meer inloggen en u
kunt geen betalingen meer doen.

Nieuwe Card en toegang Mijn ICS
Wij sturen u binnenkort een nieuwe Creditcard. Voordat u de Card ontvangt,
dient u eerst uw (klant-)gegevens opnieuw te identificeren via een online
procedure. Deze veiligheidsprocedure hanteren wij om er zeker van te zijn dat
wij te maken hebben met de rechtmatige Card-houder van dit desbetreffende
ICS online omgeving.

1. Log in uw Mijn ICS Online omgeving om uw account te deblokkeren.
2. Controleer uw gegevens (06-nummer en e-mailadres) opnieuw in Mijn ICS.
Heeft u een Extra Card? Controleer dan ook of deze gegevens correct zijn.
3. Na het opnieuw controleren van uw gegevens wordt automatisch een
nieuwe Card voor u aangevraagd. U hoeft verder dus geen handelingen
te verichten.

Na het voltooien van de procedure zult u binnen enkele minuten een
bevestigingsmail ontvangen met betrekking tot het heractiveren van uw Mijn ICS
Online. Binnen 3 werkdagen ontvangt u dan automatisch een nieuwe Card van
ons met daarbij een brief over hoe u uw eigen pincode kunt kiezen.

Heeft u hulp nodig tijdens de procedure?
Belt u ons dan gerust. U kunt ons bereiken op het telefoonnummer 0** -* ***
*** Wij wensen u veel betaalgemak met uw Card

Alvast bedankt voor uw medewerking,

Met vriendelijke groet,
International Card Services BV

*** ****
Manager Services

Valse e-mail