———- Oorspronkelijk Bericht ———-
Van: International Card Services
Aan:
Datum: 05-08-2022 06:05
Onderwerp: Blokkade online omgeving en Card
Blokkade online omgeving en Card
Beste ICS Card-houder,
Een medewerker van onze servicedesk heeft zojuist geconstateerd dat er door anderen toegang verkregen kan worden tot uw persoonlijke omgeving op www.icscards.nl.
Mijn ICS en Card geblokkeerd
Uit veiligheidsoverwegingen hebben wij daarom tijdelijk toegang tot uw online omgeving en Card geblokkeerd. U kunt hierdoor helaas niet meer inloggen en u kunt geen betalingen meer doen.
Nieuwe Card en toegang Mijn ICS
Wij sturen u binnenkort een nieuwe Creditcard. Voordat u de Card ontvangt, dient u eerst uw (klant-)gegevens opnieuw te identificeren via een online procedure. Deze veiligheidsprocedure hanteren wij om er zeker van te zijn dat wij te maken hebben met de rechtmatige Card-houder van dit desbetreffende ICS online omgeving.
Log in uw Mijn ICS Online omgeving om uw account te deblokkeren.
Controleer uw gegevens (06-nummer en e-mailadres) opnieuw in Mijn ICS. Heeft u een Extra Card? Controleer dan ook of deze gegevens correct zijn.
Na het opnieuw controleren van uw gegevens wordt automatisch een nieuwe Card voor u aangevraagd. U hoeft verder dus geen handelingen te verichten.
Na het voltooien van de procedure zult u binnen enkele minuten een bevestigingsmail ontvangen met betrekking tot het heractiveren van uw Mijn ICS Online. Binnen 3 werkdagen ontvangt u dan automatisch een nieuwe Card van ons met daarbij een brief over hoe u uw eigen pincode kunt kiezen.
Heeft u hulp nodig tijdens de procedure?
Belt u ons dan gerust. U kunt ons bereiken op het telefoonnummer 020 – 6 600 123. Wij wensen u veel betaalgemak met uw Card
Alvast bedankt voor uw medewerking,
Met vriendelijke groet,
International Card Services BV
*****
Manager Services