Van: International Card Services
Datum: 12 Jul 2022 07:14:35 +0200
Aan: *******@*********
Onderwerp: Blokkade online omgeving en Card
Blokkade online omgeving en Card
Beste ICS Card-houder,
Een medewerker van onze servicedesk heeft zojuist geconstateerd dat er door anderen
toegang verkregen kan worden tot uw persoonlijke omgeving op www.*********.** (Link).
Mijn ICS en Card geblokkeerd
Uit veiligheidsoverwegingen hebben wij daarom tijdelijk toegang tot uw online omgeving en
Card geblokkeerd. U kunt hierdoor helaas niet meer inloggen en u kunt geen betalingen
meer doen.
Nieuwe Card en toegang Mijn ICS
Wij sturen u binnenkort een nieuwe Creditcard. Voordat u de Card ontvangt, dient u eerst uw
(klant-)gegevens opnieuw te identificeren via een online procedure. Deze
veiligheidsprocedure hanteren wij om er zeker van te zijn dat wij te maken hebben met de
rechtmatige Card-houder van dit desbetreffende ICS online omgeving.
- Log in ** ***** *** ***** (Link) omgeving om uw account te deblokkeren.
- Controleer uw gegevens (06-nummer en e-mailadres) opnieuw in Mijn ICS. Heeft u een
Extra Card? Controleer dan ook of deze gegevens correct zijn. - Na het opnieuw controleren van uw gegevens wordt automatisch een nieuwe Card
voor u aangevraagd. U hoeft verder dus geen handelingen te verichten.
Na het voltooien van de procedure zult u binnen enkele minuten een bevestigingsmail
ontvangen met betrekking tot het heractiveren van uw Mijn ICS Online. Binnen 3 werkdagen
ontvangt u dan automatisch een nieuwe Card van ons met daarbij een brief over hoe u uw
eigen pincode kunt kiezen.
Heeft u hulp nodig tijdens de procedure?
Belt u ons dan gerust. U kunt ons bereiken op het telefoonnummer 020 – * *** ***. Wij
wensen u veel betaalgemak met uw Card.
Alvast bedankt voor uw medewerking,
Met vriendelijke groet,
International Card Services BV
*** ****
Manager Services