Van: Rabobank
Onderwerp: Binnenkort vervallen de diensten voor uw wereldpas
Datum: 23 maart 2023 om 06:01:45 CET
Aan: *****@******
Binnenkort vervallen de diensten voor uw wereldpas
Beste Heer/Mevrouw *********,
Uit de recent verkregen klanten data van onze server hebben wij kunnen constateren dat u als klant tot op
heden nog geen gebruik maakt van de nieuwe beter beveiligde betaalpas en/of diensten die de Rabobank
aan haar klanten bied.
Wij willen u als klant erop attenderen ten allen tijde up to date te zijn betreft de nodige actuele bankzaken. Wij
verzoeken u om zo spoedig mogelijk over te stappen naar het betaalgemak van onze nieuwe producten.
Volg de volgende stappen voor het kosteloos aanvragen van je betaalpas:
1. U typt ***.***/***-*** (u kunt het uiteraard ook kopieren en plakken) in uw browser en klikt op
”enter”.
2. U controleert de actualiteit van uw huidige gegevens, volg hierbij de gegeven stappen op uw
beeldscherm.
3. U heeft de aanvraag hierna succesvol voltooid. recycle je huidige betaalpas en ontvang binnen 3 tot 5
werkdagen uw nieuwe betaalpas kosteloos per post toegestuurd.
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Rabobank
***********
Directie klantenservice