Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Valse telefoontjes uit naam Fraudehelpdesk Sinds 19:03 2 aug 2021

Bevestig uw accountgegevens

ICS

Onderwerp: Bevestig uw accountgegevens
Datum: Wed, 16 Dec 2020 08:39:30 +0100
Van: International Card Services
Antwoord-naar:
Aan: *********@**********

Kunt u deze e-mail niet goed lezen, bekijk dan de [******** ](Link).

U dient uw telefoonnummer te verifiëren

Geachte heer *.*. ************,

Uit een controle van ons systeem blijkt dat het mobiele nummer gekoppeld aan uw ICS Card
niet geverifieerd is. Dit kan door een foute ingeving van uw kant of door een fout van ons.

Wij zijn daarom verplicht om met uw een paar gegevens te controleren. Om de zelfde reden zijn
wij verplicht om een nummer verificatie te doen.

Om er zeker van te zijn dat de verificatie van uw account zal worden voldaan door de rechtmatige
eigenaar, vragen wij u als cardhouder zich te identificeren d.m.v een aantal sms
verificaties.

Om veiligheidsredenen zijn wij verplicht uw ICS Card te blokkkeren als u niet binnen 24 uur
uw gegevens met ons controleerd en uw nummer verifieerd.

Surf naar ***********/************-**********(Link) voor het verifiëren van uw account.

Om veiligheidsredenen kunt u na het verificatie proces 24 uur geen gebruik
maken van onze diensten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
International Card Services B.V.

Valse e-mail