Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk niet telefonisch bereikbaar.
Let op: Helpdeskfraudeurs opnieuw actief Sinds 15:58 21 okt 2020

Betrokken achter de schermen

Rabobank

Van: Rabobank
Verzonden: zaterdag 30 mei 2020 13:38
Aan: ********@***********
Onderwerp: Betrokken achter de schermen

Geachte heer/mevrouw *******

U ontvangt dit automatisch gegenereerd e-mailbericht omdat ons systeem
vermeld dat de (contact-)gegevens gekoppeld aan het e-mailadres:
********@*******  helaas nog niet voldoet aan de nieuwe algemene
voorwaarden en online diensten die de Rabobank momenteel verleent.

De nieuwe betaalpas voldoet aan het algemene systeem veiligheid statuut
2020/2021, helaas hebben de huidige betaalpassen van de Rabobank N.V. deze
voorschriften niet behaald en kunnen daarom niet langer meer ondersteund
worden door ons betaalsysteem.

Al onze clienten krijgen eenmalig de kans om gratis een vervangende betaalpas
aan te vragen voor 31 mei 2020. Onder in deze mail wordt u in de gelegenheid
gesteld om kosteloos de nieuwe vervangende betaalpas in ontvangst te nemen.

De nieuwe verbeterde betaalpas is in zijn geheel ontwikkeld om misbruik van onze
diensten efficient te bestrijden. Ter gevolgen van de nieuwe ingevoerde
veiligheidseisen wilt de Rabobank u als klant erop attenderen over te stappen
naar het betaalgemak van de nieuwe verbeterde betaalpas.

***********(link)

Voorkom blokkade van uw rekening!
U dient uw Mijn Rabobank online binnen ontvangst van deze mail bij te werken.
Anders worden uw rekening(en) beperkt uit veiligheidsoverwegingen.

Nadat uw aanvraag is voltooid ontvangt u een bevestiging mail met daarin
verdere informatie met betrekking tot ontvangst van uw nieuwe verbeterde
betaalpas van de Rabobank.

Wij willen u alvast bedanken voor uw medewerking.

Met vriendelijke groeten,

****************
Rabobank – Internetbankieren

Valse e-mail