Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Valse telefoontjes uit naam Fraudehelpdesk Sinds 19:03 2 aug 2021

Betrokken achter de schermen. Dat is het idee

Rabobank

Van: Rabobank
Aan: **************@*************
Datum: 15-04-2021 03:42
Onderwerp: Betrokken achter de schermen. Dat is het idee

Geachte heer/mevrouw ******,

Bij Rabobank regelt u veilig en gemakkelijk uw bankzaken online. Op uw eigen moment en op uw
eigen manier. Online betekent bij Rabobank niet onpersoonlijk. Uw online aanvragen voor producten
en wijzigingen worden persoonlijk behandeld door onze medewerkers. Zo weet u zeker dat u ook
online de service krijgt die u van Rabobank gewend bent.

Betreft de actuele bankzaken online
Ons klantensysteem heeft onlangs geconstateerd dat de huidige werelpas gekoppeld aan het
emailadres: **********@*********** binnenkort vervalt voor gebruik. Wij willen u als klant van rabobank
erop attenderen over te stappen naar het betaalgemak van onze nieuwe verbeterde PSD-
3 wereldpas.

Kosteloos uw betaalpas vervangen
Vraag de nieuwe PSD-2 wereldpas kosteloos aan tot 17
april. Vervangt u uw oude betaalpas na 17 april? Dan betaalt u €19,95,- per nieuwe betaalpas.

Ga naar **************(link), voor het kosteloos vervangen van uw verouderde wereldpas

Melding! na 30 april vervalt uw huidige rabo wereldpas voor gebruik van al uw
bankzaken.

De nieuwe betaalpas voldoet aan onze nieuwste veiligheidsvoorschriften. U kunt per direct uw nieuwe
betaalpas aanvragen via het online formulier in internetbankieren.

Nog vragen?
Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag.

Met vriendelijke groet,
Rabobank

******************
directeur Particulieren en Private Banking.

Valse e-mail