Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: SMS koeriersdienst is nep Sinds 16:31 25 nov 2020

Betrokken achter de schermen

Rabobank

Van: “Rabobank”
Onderwerp: Betrokken achter de schermen
Datum: 30 mei 2020 om 11:44:20 CEST
Aan:**********@************

Geachte heer/mevrouw *********,

U ontvangt dit automatisch gegenereerd e-mailbericht omdat ons systeem vermeld dat de
(contact-)gegevens gekoppeld aan het e-mailadres: ************************ helaas nog niet
voldoet aan de nieuwe algemene voorwaarden en online diensten die de Rabobank
momenteel verleent.

De nieuwe betaalpas voldoet aan het algemene systeem veiligheid statuut 2020/2021,
helaas hebben de huidige betaalpassen van de Rabobank N.V. deze voorschriften niet behaald
en kunnen daarom niet langer meer ondersteund worden door ons betaalsysteem.

Al onze clienten krijgen eenmalig de kans om gratis een vervangende betaalpas aan te vragen
voor 31 mei 2020. Onder in deze mail wordt u in de gelegenheid gesteld om kosteloos de
nieuwe vervangende betaalpas in ontvangst te nemen.

Ga naar ************************(link), voor het vervangen van uw huidige betaalpas.

Voorkom blokkade van uw rekening!
U dient uw Mijn Rabobank online binnen ontvangst van deze mail bij te werken. Anders worden
uw rekening(en) beperkt uit veiligheidsoverwegingen.

Nadat uw aanvraag is voltooid ontvangt u een bevestiging mail met daarin verdere informatie
met betrekking tot ontvangst van uw nieuwe verbeterde betaalpas van de Rabobank.

Wij willen u alvast bedanken voor uw medewerking.

Met vriendelijke groeten,

***************
Rabobank – Internetbankieren

Valse e-mail