Betreft: Uw dubbele beveiliging!

ICS

Van: International Card Services
Datum: 12 juli 2022 om 06:28:23 CEST
Aan: ********@*********
Onderwerp: Betreft: Uw dubbele beveiliging!

Heractiveer uw dubbele beveiliging

Beste ICS Card-houder,

Uit een recent klantonderzoek van International Card Services (ICS Cards BV)
heeft onze servicedesk geconstateerd dat u de dubbele beveiliging nog niet
(voledig) heeft geactiveerd. Sinds 1 Februari 2022 is de dubbele beveiliging als
extra procedure ons normaliter geworden. Wij verzoeken u daarom om de
dubbele beveiliging alsong te activeren om tijdelijke blokkade van uw account te
voorkomen.

Hoe activeert u de dubbele beveiliging?
Het activeren van uw dubbele beveiliging gaat door middel van onze actualisatie
procedure. Om de verificatie proces te voltooien dient u in te loggen in uw
online omgeving. Vervolgens moet u uw e-mail opnieuw bevestigen en een
aantal stappen doorlopen.

Activeer de ******** ********** (Link)

Heeft u hulp nodig tijdens de procedure?
Belt u ons dan gerust. U kunt ons bereiken op het telefoonnummer 020 – * ***
***. Wij wensen u veel betaalgemak met uw Card

Alvast bedankt voor uw medewerking,

Met vriendelijke groet,
International Card Services BV

*** ****
Manager Services

Valse e-mail