Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Pas op voor betalingsherinnering ‘Waternet’ Sinds 12:49 23 nov 2020

Betreft: Noodzakelijke vervanging

ICS

Van: International Card Services
Verzonden: woensdag 18 november 2020 09:31
Aan: **********@**************
Onderwerp: Betreft: Noodzakelijke vervanging

Geachte heer/mevrouw ***********,

Uit een recentelijk klantgericht rapport van de International Card Services (ICS) is gebleken
dat merendeels van onze creditcardhouders tot op heden nog steeds gebruik maken van onze
verouderde creditcard.
Alle clienten van de International Card Services (ICS) die momenteel nog gebruik maken van
onze verouderde creditcard worden hierbij in de gelegenheid gesteld om hun huidige
creditcard te vervangen en onnodige complicaties te voorkomen.
U ontvangt dit automatische bericht omdat uw huidige creditcard binnenkort komt te
vervallen. Bij geen gehoor word de vernieuwde creditcard bij u in rekening gebracht de kosten
van de vernieuwde creditcard bedraagt €24,95, doet u mee aan onze recycleprogramma?
Dan ontvangt u de vernieuwde creditcard geheel kosteloos!
Hoe vraag ik de vernieuwde creditcard aan?
Klik op de link hieronder en volg de stappen op uw scherm. Na de aanvraag komt u op de
laatste pagina waar ons Recycle-postadres staat vermeld, noteer dit postadres goed.
Mijn beveiligd formulier:********/*******(Link)
Recycle uw huidige creditcard op tijd.
Ontvangen wij uw creditcard niet binnen 3 werkdagen? Dan brengen wij automatisch €24,95
in rekening wanneer u op een andere moment alsnog uw oude creditcard zal moeten
vervangen. Deze ontvangt u dan pas na 5 werkdagen.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
******* ************
International Card Services

Valse e-mail