Let op: ‘Marktplaatskopers’ hengelen naar geheime bankcodes Sinds 14:41 13 mei 2019

Betreft: Betalingsachterstand

KPN

Geachte relatiכ,

Bij controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat er een betalingachterstand is ontstaan.
U heeft KPN gemachtigd om de termijnbedragen automatisch te incaseren. Helaas is dit op het door u gegeven rekeningnummer niet gelukt. Het huidige openstaande saldo bedraagt 53,25.
Althans verzoeken wij u zo spoedig mogelijk het openstaande bedrag te betalen.
Betaal via de onder gegeven link veilig en snel via IDEAL het openstaande bedrag.
Betaal hier uw rekening op tijd en voorkom extra kosten!

MijnKPN Factuur betalen via IDEAL>
Wij willen u erop attenderen dat bij nalatigheid van deze betaling, word uw MijnKPN contract op non-actief gezet
en zullen wij daarvoor 9,80- extra kosten in rekening brengen per dag. U loopt verder het risico dat wij voor het verdere aanmaningen
volgens de “Wet Incasso Kosten” 15% over het door u verschuldigd bedrag aan kosten in rekening zullen brengen.

Met vriendelijke groet,

KPN Klantenservice
Directeur klantenservice

Valse e-mail