Betere bescherming tegen frauduleus gebruik!

Rabobank

Van: Rabobank
Verzonden: maandag 15 maart 2021 08:19
Aan: *********@**********
Onderwerp: Betere bescherming tegen frauduleus gebruik!

Onze oplossing tegen diefstal van uw gegevens!

Geachte relatie,

Stap voor stap verbeteren we onze dienstverlening voor onze klanten. We
willen u met dit bericht graag informeren over de veranderingen m.b.t. onze
betaalproducten.
__
Wat is Pocketing?
Wij willen u hierbij voorzien van een nieuw Rabobank betaalproduct. Wij als
bank moeten klanten verzekeren tegen financiële schade bij eventuele
frauduleuze activiteiten zoals Pocketing. Dit is een nieuwe vorm van fraude
waarbij criminelen met een digitaal kastje langs u lopen en vervolgens al uw
persoonlijk gegevens kunnen stelen mits zij in de buurt kunnen komen van
uw pinpas of creditcard. Eerder gebeurde dit ook met mobiele telefoons,
maar door dat de moeder bedrijven nieuwe updates hebben uitgevoerd
binnen hun beleid hebben zij deze vorm van fraude stop kunnen zetten.
Vandaar ons nieuwe betaalproduct met een speciale casing die deze vorm
van fraude tegen gaat.

Regel uw bankzaken
Onze klanten moeten in bezit zijn van een nieuw betaalproduct, bij het gebruik
van een verouderd betaalproduct bent u niet verzekerd tegen
eventuele financiële schade. Een verouderd betaalproduct wordt daarnaast
niet ondersteund door de nieuwe online omgeving, waardoor u dus geen
gebruik meer kunt maken van uw online omgeving.
Regel uw bankzaken vóór 24-03-2021 op: ****-*********/*********(Link)

Sinds de invoering van de Algemene Verordening Gegevensbescherming
(AVG) Wetgeving zijn wij als bank verplicht om verscherpte voorwaarden te
stellen aan onze klanten. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te
hebben geïnformeerd.
Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
******** ********* Afdeling Particulieren RaboBank.

Valse e-mail