Betaalpas wordt niet meer ondersteund – ***********@**********

Rabobank

Van: Rabobank
Verzonden: woensdag 30 juni 2021 9:01
Aan: **************@****************
Onderwerp: Betaalpas wordt niet meer ondersteund – ***********@**********

Het gebruik van een nieuwe
betaalpas
Uw huidige betaalpas wordt niet meer ondersteund – 6/30/2021

Geachte relatie,

Een medewerker van onze servicedesk heeft zojuist geconstateerd dat
u tot op heden nog geen gebruik maakt van de nieuwe Rabo
betaalproduct(en) en/of online diensten die momenteel verleent worden
aan onze clienten.

U wordt verzocht zo spoedig mogelijk over te stappen op het
betaalgemak van onze beter beveiligde betaalpas. Als onze klant wordt
u erop geattendeerd te allen tijde up to date te zijn betreft de actuele
bankzaken.

Vervang uw betaalpas kosteloos via: *****************(link)

Heeft u nog vragen?
Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Rabobank

****************
Directeur Particulieren en Bedrijven

Valse e-mail