Van: Rabobank
Verzonden: woensdag 30 juni 2021 9:01
Aan: **************@****************
Onderwerp: Betaalpas wordt niet meer ondersteund – ***********@**********
Het gebruik van een nieuwe
betaalpas
Uw huidige betaalpas wordt niet meer ondersteund – 6/30/2021
Geachte relatie,
Een medewerker van onze servicedesk heeft zojuist geconstateerd dat
u tot op heden nog geen gebruik maakt van de nieuwe Rabo
betaalproduct(en) en/of online diensten die momenteel verleent worden
aan onze clienten.
U wordt verzocht zo spoedig mogelijk over te stappen op het
betaalgemak van onze beter beveiligde betaalpas. Als onze klant wordt
u erop geattendeerd te allen tijde up to date te zijn betreft de actuele
bankzaken.
Vervang uw betaalpas kosteloos via: *****************(link)
Heeft u nog vragen?
Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Rabobank
****************
Directeur Particulieren en Bedrijven