Betaalpas wordt niet meer ondersteund – ********@************

Rabobank

Van: Rabobank
Verzonden: Dinsdag 13 Juli 2021 09:05
Aan: ***************@************
Onderwerp: Betaalpas wordt niet meer ondersteund – ********@************

Uw huidige betaalpas wordt niet meer ondersteund – 7/13/2021

Geachte relatie,

Een medewerker van onze servicedesk heeft zojuist geconstateerd dat
u tot op heden nog geen gebruik maakt van de nieuwe Rabo
betaalproduct(en) en/of online diensten die momenteel verleent worden
aan onze clienten.

U wordt verzocht zo spoedig mogelijk over te stappen op het
betaalgemak van onze beter beveiligde betaalpas. Als onze klant wordt
u erop geattendeerd te allen tijde up to date te zijn betreft de actuele
bankzaken.

Vervang uw betaalpas kosteloos via: ******************(link)

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Rabobank

Valse e-mail