Van: Rabobank
Aan: *******@********
Verzonden: 1-11-2021 19:52:56
Onderwerp: Betaalpas verloopt binnenkort
Verouderde wereldpas
Geachte heer/mevrouw,
Uit ons klantensysteem is naar voren gekomen dat u tot op heden nog
gebruik maakt van de verouderde Rabo WereldPas. Dit betekent dat u
met ingang van 3 November 2021 niet meer kunt inloggen in Rabo Online
Bankieren om uw bankzaken te regelen, betalen of geld kunt opnemen
van uw betaalrekening(en) bij de Rabobank.
Wij verzoeken u om kosteloos een nieuwe betaalpas aan te vragen,
zodat u veilig gebruik kunt blijven maken van uw betaaldiensten.
Klik op onderstaande knop om de nieuwe betaalpas aan te vragen.
Na de aanvraag ontvangt u uw nieuwe betaalpas binnen enkele dagen.
*****agen(Link)
*Mocht de bovenstaande knop niet zichtbaar zijn, **** dan ****(Link)
om doorverwezen te worden naar de aanvraag pagina.
Let op: Wij bieden u nu de mogelijkheid om uw wereldpas te vervangen,
doet u dit op een later moment brengen wij vervangingskosten in rekening
van €15,-
Met vriendelijke groet,
Rabobank