From: MijnKPN
Sent: 30 October 2020 01:28
To: *********@**********
Subject: Betaalacherstand
Geachte Klant,
Uit onze administratie is gebleken dat de automatische incasso op het doorgegeven gegeven
rekeningnummer is mislukt. Wij stellen u thans nog eenmaal in de gelegenheid het
verschuldigde bedrag van 76,50 zo spoedig mogelijk te voldoen.
******** ****** ***** *****(Link)
MijnKPN Factuur
Wij willen u erop attenderen dat bij nalatigheid van deze betaling, word uw MijnKPN contract op
non-actief geplaatst. Daarvoor zullen wij 35,00- extra kosten eenmalig in rekening brengen. U
loopt verder het risico dat wij voor verdere aanmaningen volgens “Wet Incasso Kosten” 15%
over het door u verschuldigd bedrag aan kosten in rekening zullen brengen.
Hebt u nog vragen?
Wilt u een uitleg over uw factuurnummer kijk dan voor een overzicht
op *******/******(LINK)
Met vriendelijke groet,
******* *********
Team Directie