Van: rabo webcare
Datum: 3 oktober 2022 om 05:33:36 CEST
Aan: ********@********
Onderwerp: Bericht over uw betaalrek.
Antwoord aan:
Uw rabo card word gedeactiveerd op 04-10
Probeer het gemak van bankieren app
Beste relatie,
Uw pinpas gelinkt aan emailadres : ********@********* dient vervangen te
worden. Als klant wilt u zonder kopzorgen , en veilig uw online zaken regelen. Om
er zeker van te zijn dat u veilig uw bankzaken kunt regelen verplicht Rabo de
nieuwe kaart, dit geldt voor alle rabo klanten inclusief de zakelijke en online key
gebruikers.
Let op! Vraag aan voor 04-10 om 21:00
Vraag uw rabo pas zo snel mogelijk aan anders moet u rabobankieren opnieuw
aanvragen, en wordt uw toegang geblokkeerd.
Met de nieuwe bankkaart kunt u wereldwijd afrekenen en geld opnemen zoals u
gewend bent. Heeft u deze email dubbel ontvangen? Dit betreft een herinnering.
vraag aan (Link)
Met vriendelijke groet,
de Rabo