Van: ABN-AMRO
Datum: 10 november 2021 om 05:25:24 CET
Aan: *******@*********
Onderwerp: Bericht
Antwoord aan:
Geachte klant,
Onze klanten systeem geeft aan dat u nog niet in het bezit bent van onze vernieuwde
betaalpas.
U kunt u huidge pas nog gebruiken tot 15 november. Vraagt u niet voor 12 november
onze nieuwe pas aan dan zijn wij genoodzaakt om uw betaalpas op 15 november te
deactiveren voor gebruik.
Nieuwe pas
Onze nieuwe betaalpas bevat het nieuwe NFC-3 Chip wat betalen nog veiliger maakt.
Veel antwoorden staan al online
Wist u dat u veel bankzaken zelf online kunt regelen via onze website, ook vind u
hier een overzicht van de meest gestelde vragen en antwoorden. Handig,
misschien staat hier al wel het antwoord op uw vraag.
Liever snel contact met ons?
Wilt u liever snel contact met ons? Dan zijn wij ook telefonisch of via chat
bereikbaar. Heel makkelijk via uw bankieren app.
******pas *****ngen (Link)
Met vriendelijke groet,
ABN-AMRO