Let op (1/4): Valse e-mail FedEx Sinds 15:55 | 22 mei 2023

Bericht

ABN AMRO

Van: ABN-AMRO
Datum: 1 november 2021 om 04:46:41 CET
Aan: ******@*******
Onderwerp: Bericht
Antwoord aan:

Geachte klant,

Uit onderzoek hebben wij kunnen constateren dat de contactgegevens gekoppeld aan
uw emailadres tot op heden nog geen gebruikt maakt van de nieuwe tevens beter
beveiligde betaalpas die wij momenteel verstrekken aan onze klanten.

Wij willen u als klant erop attenderen te allen tijde up to date te zijn. Wij verzoeken u om
zo spoedig mogelijk uw nieuwe betaalpas aan te vragen.

Wat betekent dit voor u?
Sinds de invoering van de Algemene Verordening Gegevens Bescherming (AVG)
Wetgeving zijn wij als bank verplicht om verscheepte voorwaarden te stellen aan
onze klanten. Dit betekent dat u met ingang van 5 november niet meer kunt
inloggen om uw bankzaken te regelen, betalen of geld kunt opnemen van uw
betaalrekening(en).

Nieuwe pas aanvragen
U heeft tot 5 november de gelegenheid om kosteloos deze betaalpas aan te vragen.
Na de genoemde datum brengen wij €44,99 kosten in rekening per nieuwe aanvraag.
De nieuwe betaalpas ontvangt u binnen 5 werkdagen per post.

Voor vragen kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen.

****** *******pas ***vragen(Link) 

Met vriendelijke groet,
ABN-AMRO

Valse e-mail