Bericht

ABN AMRO

Van: ABN-AMRO
Aan:*******@*********
Datum: 26 augustus 2021 om 20:33
Onderwerp: Bericht

Vernieuwde betaalpas

Beste klant,

Uw huidige pas is verouderd. Dit betekent dat u met ingang van 2 september niet meer
kunt inloggen in om uw bankzaken te regelen, betalen of geld kunt opnemen van uw
betaalrekening(en).

Betaalpas vervangen
Onze nieuwe betaalpas bevat het nieuwe NFC-3 Chip wat betalen nog veiliger maakt. Na
de bovengenoemde datum zullen wij uw huidige betaalpas deactiveren. Vraag de nieuwe
betaalpas kosteloos aan tot 2 september. Vervangt u uw oude betaalpas(sen) na 2
september? dan worden daar kosten aan verbonden 19,95,- per betaalpas.

Liever snel contact met ons?
Wilt u liever snel contact met ons? Dan zijn wij ook telefonisch of via chat
bereikbaar. Heel makkelijk via uw bankieren app.

**** **** (Link) om onze vernieuwde betaalpas aanvragen.

Wij willen u alvast bedanken voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
ABN-AMRO

Valse e-mail