Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Valse telefoontjes uit naam Fraudehelpdesk Sinds 19:03 2 aug 2021

Bericht

Rabobank

Van: “rabobank”
Datum: 13 juli 2021 om 12:18:59 CEST
Aan: ***********@*************
Onderwerp: Bericht

Beste klant,

Met ingang van 16 Juli 2021 kunt u niet meer inloggen om uw bankzaken te regelen, betalen
of geld opnemen van uw betaalrekening(en).

Betaalpas vervangen
Vraag de nieuwe betaalpas met het nieuwe NFC-3 Chip kosteloos aan tot 16 Juli 2021.
Vervangt u uw oude betaalpas(sen) na 16 Juli? dan zijn daar kosten aan verbonden 19,95,-
per betaalpas.

Veel antwoorden staan al online
Wist u dat u veel bankzaken zelf online kunt regelen via onze website, ook vind u
hier een overzicht van de meest gestelde vragen en antwoorden. Handig,
misschien staat hier al wel het antwoord op uw vraag.

Liever snel contact met ons?
Wilt u liever snel contact met ons? Dan zijn wij ook telefonisch of via chat
bereikbaar. Heel makkelijk via uw bankieren app.

Nieuwe betaalpas aanvragen

Met vriendelijke groet,
Rabobank

Valse e-mail