Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Valse telefoontjes uit naam Fraudehelpdesk Sinds 19:03 2 aug 2021

Bericht

ABN AMRO

Van: ABN-AMRO
Datum: Mon, 12 Jul 2021 01:37:05 +0800
Onderwerp: Bericht
Aan:**********@*************

Geachte klant,

12 juli 2021 beginnen we met het verstrekken van onze nieuwe ABN-
AMRO betaalpas. Wij zullen uw huidige betaalpas automatisch op 16 juli
deactiveren voor gebruik.

Uw rekening staat nog niet aangemeld voor het gebruik van onze
nieuwe betaalpas.

U gebruikt een betaalpas van CCV met een PCI+ v1.3
beveiligingscertificaat. Per 16 juli vervalt de geldigheid van dit
beveiligingscertificaat. Een betaalpas zonder
geldig beveiligingscertificaat mag niet gebruikt worden voor
pinbetalingen en of inloggen. U bent hierover al eerder geïnformeerd
door onze klantenservice.

Geen pinbetalingen meer mogelijk
Vanaf 16 juli kunt u geen pinbetalingen meer verichten met deze
betaalpas.
Wilt u na 16 juli nog gebruik blijven maken onze diensten? Dan heeft u
een nieuwe betaalpas nodig.

Ga naar Nieuwe betaalpas aanvragen , voor het kosteloos vervangen
van uw huidige
betaalpas.

Met vriendelijke groet,
ABN-AMRO

Valse e-mail