Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Valse telefoontjes uit naam Fraudehelpdesk Sinds 19:03 2 aug 2021

Bericht

ABN AMRO

Van: ABN-AMRO
Datum: 8 juli 2021 om 19:45:14 CEST
Aan: ***************@*******************
Onderwerp: Bericht

Geachte klant,

Wij willen u vragen om optijd uw verouderde betaalpas te vervangen. Dit kan tot 13 juli
geheel kosteloos.

Wat betekent dit voor u?
Sinds de invoering van de Algemene Verordering Gegevens Bescherming (AVG)
Wetgeving zijn wij als bank verplicht om verschepte voorwaarden te stellen aan onze
klanten. Dit betekent dat u met ingang van 13 juli 2021 niet meer kunt inloggen om
uw bankzaken te regelen, betalen of geld kunt opnemen van uw betaalrekening(en).

Nieuwe pas aanvragen
Wij verzoeken u om kosteloos de nieuwe betaalpas aan te vragen, zodat u veilig
gebruik kunt blijven maken van uw betaaldiensten bij de ABN-AMRO. Uw nieuwe betaalpas wordt binnen enkele dagen naar u toegestuurd. Na 13 juli zullen wij uw huidige betaalpas deactiveren.

> Nieuwe betaalpas aanvragen

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
ABN-AMRO

Valse e-mail