Vanwege de lockdown-maatregelen zijn wij tijdelijk telefonisch niet bereikbaar
Let op: Nep-telefoontjes over vaccinatie Sinds 14:55 16 feb 2021

Bericht

ABN AMRO

Van: ABN AMRO
Datum: ma 8 feb. 2021 02:04
Aan: *********@*********
Onderwerp: Bericht

Het gebruik van onze nieuwe betaalpas
Uw huidige betaalpas wordt gedeactiveerd

Geachte klant,

Uit onze administratie is gebleken dat u nog geen gebruik maakt van
onze nieuwe betaalpas. De nieuwe betaalpas maakt gebruik van een
nieuwe NFC-2 chip technologie, hierdoor is uw betaalpas beter beveiligd
tegen frauduleuze praktijken en voldoet zich aan de Europese
veiligheidsvoorschriften betreffende bankzaken.

In verband met de veiligheid van onze klanten verplicht ABN AMRO het
gebruik van de nieuwe betaalpas. Het gebruik van uw huidige betaalpas
vervalt per 15 februari 2021. Als u de nieuwe pas niet voor 15 februari
2021 heeft aangevraagd zal u een automatische incasso ontvangen van
61,95 en zal u uw pas binnen 2 werkdagen ontvangen op het adres dat
bekend bij ons is.

************/********** (Link) 

om kosteloos de nieuwe betaalpas aan te vragen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en van
dienst te zijn geweest.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

ABN AMRO Bank N.V.

*** ***********
Hoofd Klantcommunicatie

Valse e-mail