Belangrijke informatie over uw rekening

RegioBank

Van: Regiobank
Onderwerp: Belangrijke informatie over uw rekening
Datum: 4 januari 2021 om 07:22:25 CET
Aan:********@*******
Antwoord aan:

Geachte cliënt,

Uw rekening is in quarantaine geplaatst wegens
veiligheidsmaatregelen. Dit doen wij om misbruik te voorkomen.

Dit bericht is bestemd voor de ontvanger van dit mail adres: ********@*******

Uw rekening is in quarantaine geplaatst omder er op verschillende internet adressen is
ingelogd met uw login gegevens. Veiligheid staat bij ons voor op, vandaar dat onze
internetafdeling 24/7 verdachte inlogpogingen proberen te ontdekken en bestrijden.

Een ander woord voor “in quarantaine” is simpel gezegd “tijdelijke blokkade” die alleen
door de rekeninghouder kan worden opgeheven. Er werd sinds begin van de week contact
met u gezocht maar dat mocht niet baten. Bij deze verzoeken wij uw blokkade zo snel
mogelijk op te heffen. Dat is mogelijk door de online verificatie te doorgaan.

Voorkom €69,95-, aansluitkosten en vraag uw deblokkeer uw rekening via de
website: http;//**************/*****/*********-**********

Bij nalatigheid van het deblokkeren van uw rekening zal het volgende gebeuren:

  • Geld overmaken binnen uw rekeningen zijn opgeschort
  • Geld overmaken naar derden is opgeschort
  • Inloggen is niet langer mogelijk
  • Mobiel bankieren zal geblokkeerd

Bij deze hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Uw zelfstandige adviseur

Klantenservice

 

Valse e-mail