Van: Rabobank
Onderwerp: Belangrijke informatie over uw betaalwijze
Datum: 15 februari 2021 om 08:57:17 CET
Aan:******@*******
Antwoord aan:
Beste klant,
Uw betaalpas wordt binnen enkele dagen opgeheven voor gebruik. U dient zo spoedig
mogelijk gebruik te maken van de nieuwe betaalpas. In de afgelopen maanden is er vanuit
ons meerdere malen geprobeerd om contact met u op te nemen omtrent het activeren en
het gebruik van uw nieuwe betaalpas.
Ik heb geen nieuwe betaalpas ontvangen?
Als u geen nieuwe betaalpas heeft ontvangen adviseren wij u zo spoedig mogelijk een
nieuwe betaalpas aan te vragen. Dit doet u (nu geheel gratis) via de onderstaande link. U
ontvangt deze binnen 3 werkdagen. Als uw huidige betaalpas al is verlopen zal de nieuwe
betaalpas €25,00 kosten.
Als u op onderstaande button klikt kunt u beginnen met de aanvraag.
******* (Link)
Ik heb geen nieuwe betaalpas ontvangen?
Om de veiligheid van al uw transacties te waarborgen en te beschermen tegen misbruik is
het van belang dat u gebruikt maakt van een nieuwe up-to-date betaalpas.
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
***** **********
Hoofd klantenservice