Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Pas op voor betalingsherinnering ‘Waternet’ Sinds 12:49 23 nov 2020

Belangrijk: Uw Card dient vervangen te worden

ICS

Van: International Card Services
Datum: 09-11-20 05:59 (GMT+01:00)
Aan: **********@***********
Onderwerp: Belangrijk: Uw Card dient vervangen te worden

Uw Card dient te worden vervangen

Geachte heer/mevrouw ,

Uit een recentelijk klantgericht onderzoek van onze afdeling Fraude en Preventie is gebleken dat
u net als merendeels van onze klanten tot onze spijt tot op heden nog gebruik maken van onze
verouderde ICS Card(s). Al onze klanten die momenteel nog gebruik maken van verouderde
Card(s) worden hierbij in gelegenheid gesteld tot 13 november om hun huidige
verouderde Card(s) te vervangen en onnodige complicaties en gevallen van fraude te
voorkomen.

U ontvangt dit automatisch bericht omdat uw huidige Card(s) binnenkort wordt stopgezet om
gevallen van fraude te voorkomen. Uw Card(s) worden indien u meewerkt aan het
recycle programma geheel vrij van kosten vervangen door een nieuwe Card(s). Meer info hierover
vind u op **********/*****-*******(Link) . Indien u niet meewerkt aan het programma wordt er
€17,95 in rekening gebracht voor de kosten van een nieuwe Card.

Hoe vraag ik een nieuwe Card aan?
Volg de stappen op *******/*******-*******(Link) . Na de aanvraag komt u op de laatste pagina
waar ons Recycle postadres staat vermeld. Noteer dit postadres goed voordat u de pagina
afsluit.

Heeft u nog vragen?
Meer informatie vindt u op icscards.nl. Staat het antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op.
We helpen u dan graag verder, neem dan contact op met het telefoonnummer achterop uw
Card.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
International Card Services BV

 

Valse e-mail