[Belangrijk] U heeft uw digitale sleutel nog niet aangevraagd

Kamer van Koophandel

From: KVK
Sent: Wednesday, November 23, 2022 23:11
To: ****@****
Subject: [Belangrijk] U heeft uw digitale sleutel nog niet aangevraagd

Geachte ondernemer,
Uit onderzoek is gebleken dat u nog niet uw nieuwe KVK
digitale sleutel heeft aangevraagd. Wij attenderen u daarom nog
eens om uw KVK sleutel opnieuw aan te vragen. Dit kunt u snel,
vertrouwd en geheel kosteloos doen via de onderstaande link.
Klik hier (link) om uw identiteit te bevestigen om inzicht te krijgen over uw
zaak.
Als u geen nieuwe digitale sleutel aanvraagt voor 26.11.2022 ,
dan wordt u zaak opgezegd en heeft u ook geen recht meer tot een
KVK-registratie. Wij van het KVK vragen nooit om boetes af te lossen
via de mail of sms.
Met vriendelijke groet,
KVK Klantenservice
Kamer van Koophandel

Valse e-mail