Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar.
Let op: Nieuwe variant phishing via Marktplaats Sinds 14:31 19 aug 2020

Belangrijk: Regel uw bankzaken vandaag

SNS Bank

Van: SNS
Aan: ******@*********
Datum: 14 september 2020 om 3:02
Onderwerp: Belangrijk: Regel uw bankzaken vandaag

Geachte heer/mevrouw,

De SNS Bank biedt haar klanten een zo veilig mogelijke virtuele omgeving aan
om bankzaken te doen met maximaal gebruiksgemak.
Daarom introduceert SNS Bank vanaf vandaag een nieuwe digipass. Dit is de
opvolger van uw huidige digipass en betaalpas.

Hoe werkt de nieuwe digipas?
Als u online bankiert met de nieuwe digipas hoeft u minder codes in te voeren. Als
u wilt inloggen of een betaling wilt signeren, verschijnt
op het scherm van uw computer, tablet of smartphone een kleurcode. U scant
deze kleurcode met de ingebouwde camera
van de digipas en ziet op het scherm van uw digipas wat u ondertekent.
Vervolgens geeft de digipas u een signeercode.

******* ********* ********* (Link)

U voert deze signeercode in op computer, tablet of smartphone om de opdracht te
ondertekenen en rekent af in de vertrouwde internetbankieren
omgeving van de SNS Bank. SNS biedt haar klanten een zo veilig mogelijke
virtuele omgeving aan om bankzaken te doen met maximaal gebruiksgemak.

U ontvangt uw nieuwe digipas en betaalpas binnen 3
werkdagen per post toegezonden. U ontvangt een track &
trace link in uw email zodra uw nieuwe digipas de fabriek van
SNS Bank verlaat.

Omdat de nieuwe digipas anders werkt dan uw huidige digipas zijn vanaf
vandaag diverse schermen aangepast. Er is een schermwijziging voor het:

– inlogscherm van Mijn SNS Internetbankieren
– registratiescherm en signeerscherm van Mijn SNS Internetbankieren
– signeerscherm van de SNS Bank betaalomgeving van iDEAL
– signeerscherm van de betaalomgeving voor creditcards van de SNS Bank

Zolang u nog niet in bezit bent van een nieuwe digipas kunt u helaas nog geen
gebruik maken van de nieuwe dienstverlening.

Regel uw bankzaken op tijd.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en van dienst te
zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

SNS Bank

*** ***********
Directeur SNS Klantenservice

Valse e-mail