Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Valse telefoontjes uit naam Fraudehelpdesk Sinds 19:03 2 aug 2021

Belangrijk bericht betreft: Wijzigingen in Mijn SNS

SNS Bank

Van: SNS
Datum: 11 februari 2021 om 11:02:59 CET
Aan: **********@***********
Onderwerp: Belangrijk bericht betreft: Wijzigingen in Mijn SNS

Beste heer *************,

Je internetbankieromgeving wordt vernieuwd. Dat doen we stukje bij beetje. Zodra
er iets klaar is, kun je dat meteen gebruiken.

Hoe kan ik de nieuwe Mijn SNS gaan gebruiken?
Je hoeft niets extra te doen om de nieuwe omgeving te gebruiken. We zetten de
nieuwe omgeving in delen live in je bestaande Mijn SNS. Je ziet de nieuwe omgeving
langzaam de oude omgeving vervangen.

*********************(link)

Wat is er nieuw?

Goed te gebruiken op je mobiel
De nieuwe Mijn SNS is ‘responsive’. Dat betekent dat ie het op elk apparaat goed
doet. Of dat nu een pc, laptop, tablet of mobiel is. Het blijft goed leesbaar en
bruikbaar.

Een nieuwe ‘look’
De vormgeving is aangepast, het ziet er dus allemaal net wat anders uit.

Handiger in gebruik
Het gebruik is simpeler gemaakt. Ga je bijvoorbeeld geld overboeken? Dan zie je
alleen de dingen die daarmee te maken hebben. En je krijgt handige tips over wat
je aan het doen bent. Ben je klaar? Dan kom je vanzelf weer op de
overzichtspagina.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd over de huidige bankzaken.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

**************
Directievoorzitter SNS

Valse e-mail