Ziggo-accountfout opgemerkt

Ziggo

Van: Ziggo
Verzonden: 20-01-23 08:27
Aan:  *******@********
Onderwerp: Ziggo-accountfout opgemerkt

Beste klant:

Als u dit bericht ontvangt, betekent dit dat uw account in de wachtrij staat voor beveiligingscontrole; dit is te
wijten aan een voortdurende scriptfout (code: 505) resultaten ontvangen van uw account.

Om dit probleem op te lossen, moet u uw account opnieuw instellen. Om uw account opnieuw in te stellen,
volgt u hieronder om uw account opnieuw in te stellen in overeenstemming met de volgende versies
Account resetten (Link)

Als u dit proces niet voltooit, wordt de transceiverfunctie van uw e-mailaccount opgeschort en wordt uw
account opgeschort. Excuses voor het ongemak.

Gelieve niet te antwoorden op dit geautomatiseerde bericht. U ontvangt geen reactie op e-mails die naar dit
e-mailadres zijn verzonden.

Dank u,
Accountbeheerder
Ziggo-dienst

Valse e-mail