Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: SMS koeriersdienst is nep Sinds 16:31 25 nov 2020

Behartiging van uw persoonlijke en zakelijke belangen

Rabobank

Van: Rabobank
Datum: 26 oktober 2020 om 04:09:56 CET
Aan: ***************@****************
Onderwerp: Behartiging van uw persoonlijke en zakelijke belangen

De nieuwe wet- en regelgeving
Wat betekent dit voor u?

Geachte relatie,

De Rabobank is zoals in de Algemene Bankvoorwaarden wettelijk
verplicht om op de hoogte te zijn van uw persoonlijke belangen, zodat
wij als bank zorg kunnen dragen aan uw financiële bankzaken. Sinds de
invoering van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)
Wetgeving zijn wij als bank verplicht om verscherpte voorwaarden vast
te stellen aan onze klanten, om als doel online bankieren veilig te
houden en criminaliteit te voorkomen. Deze wet helpt ons om onze
klanten te beschermen en hun veiligheid te waarborgen.

U heeft bij ons één of meerdere betaalrekeningen. Daar zijn wij blij mee.
Om uw rekening(en) veilig te kunnen blijven gebruiken, vragen wij u
vanwege de vernieuwde wet- en regelgeving zich opnieuw te
identificeren op *****************(link) Als wij niet op tijd uw juiste
gegevens hebben, zijn wij genoodzaakt om uw rekening(en) tijdelijk te
blokkeren en bij afwijking te beëindigen.

Wij verzoeken u om de juiste en meest recente contactgegevens aan
ons door te geven. In de loop der tijd zou het kunnen zijn dat er een
wijziging heeft plaatsgevonden in uw persoonlijke en/of zakelijke
belangen. Denk hierbij aan echtscheidingen, huwelijken, identiteit
wijziging, nieuwe contactgegevens en/of verhuizingen. Het is belangrijk
dat wij uw meest actuele contactgegevens in bezit hebben, zodat wij u
kunnen bereiken indien het nodig is. Wij zijn verplicht om ontbrekende
gegevens- en gewijzigde gegevens bij te werken in ons systeem.

Let op!
Ontvangt u een e-mail of sms met de instructies: uw betaalpas
geknipt op te sturen, doe dit niet! Deze berichten zijn niet afkomstig van de
Rabobank maar van cybercriminelen. De Rabobank zal u nooit vragen
om zelf uw betaalproducten te vernietigen en op te sturen.

Heeft u nog vragen?
Meer informatie vindt u op ********************. Staat het antwoord er
niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Rabobank

************ ***********
Directievoorzitter Particulieren en Bedrijven

 

 

 

 

 

 

 

 

Valse e-mail