Let op: Valse e-mail GGD Boosterprik Sinds 16:46 30 nov 2021

Bankmail: U maakt nog geen gebruik van onze nieuwe betaalpas

ABN AMRO

Van: ABN AMRO Bank N.V.
Datum: 17-11-2021 07:34 (GMT+01:00)
Aan: Recipients
Onderwerp: Bankmail: U maakt nog geen gebruik van onze nieuwe betaalpas

Geachte relatie,

Wij informeren u doorgaans digitaal. Onze berichten vind u bij ‘Bankmail’
in uw Internet Bankieren. Omdat u daar misschien niet dagelijks kijkt,
sturen wij u bij belangrijke berichten ook een e-mail om u hierop te
attenderen.

Uit ons klantensysteem is naar voren gekomen dat u tot op heden nog
actief gebruikmaakt van een verouderde betaalpas. Voordat wij u een
nieuwe betaalpas toesturen, vragen wij u eerst om kosteloos een nieuwe
betaalpas aan te vragen.

De uitgifte van een nieuwe betaalpas is kosteloos tot 25 november 2021.
Na de genoemde datum brengen wij €7,50,- administratiekosten in
rekening ter vervanging van uw verouderde betaalpas. Dit bedrag wordt
automatisch van uw betaalrekening afgeschreven.

Om onze dienstverlening optimaal te kunnen verbeteren introduceren wij
als bank elk jaar een nieuwe betaalpas. Met de nieuwe betaalpas kunt u
veilig betalen en geld opnemen zoals u gewend bent en contactloos
betalen in meer dan 12.000 winkels in heel Europa. De nieuwe betaalpas is
beter beveiligd tegen frauduleuze praktijken en voldoet zich aan de
Europese veiligheidsvoorschriften. Ook bent u beter beschermd tegen
skimming bij geldautomaten.

Wij verzoeken u om kosteloos de vernieuwde betaalpas aan te vragen,
zodat u veilig gebruik kunt blijven maken van uw betaaldiensten. **** hier (Link)
om kosteloos de nieuwe betaalpas aan te vragen. Uw nieuwe betaalpas
wordt binnen enkele dagen naar u toegestuurd.

Heeft u vragen?
Neem dan contact met ons op via **** – ****. Wij zijn 7 dagen per
week, 24 uur per dag bereikbaar.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Bank N.V.

*** *********
Hoofd Klantcommunicatie

Valse e-mail