Van: ABNAmro
Aan: haklas@hetnet.nl
Datum: 23-11-2020 00:46
Onderwerp: Bankmail: U heeft een openstaande bericht
Geachte relatie,
Uit ons klantenbestand is naar voren gekomen dat u nog geen gebruik maakt van
onze nieuwe betaalpas. Het gebruik van uw huidige betaalpas komt te vervallen
en wordt binnen enkele dagen gedeactiveerd. U kunt dan niet meer betalen of
geld opnemen van uw betaalrekening(en) bij de ABN AMRO bank. Het is niet
mogelijk om uw betaalpas te deblokkeren.
Bij de ABN AMRO bank willen wij u de best mogelijke producten aanbieden om
ervoor te zorgen dat u optimaal en zorgeloos gebruik kunt maken van onze
betaaldiensten. Zowel vandaag, morgen en in de toekomst. Om dit te kunnen
doen en u een buitengewone, gepersonaliseerde service te kunnen bieden die
volledig op u is toegesneden, moet u in bezit zijn van onze nieuwe
betaalproducten.
Wij verzoeken u om kosteloos de nieuwe betaalpas aan te vragen. Ga
naar ***********/*****/*********-********(Link) om kosteloos een nieuwe betaalpas
aan te vragen, zodat u veilig gebruik kunt blijven maken van uw betaaldiensten bij
de ABN AMRO bank. De nieuwe betaalpas ontvangt u binnen enkele dagen
toegestuurd.
Heeft u nog vragen?
Meer informatie vindt u op onze site. Staat het antwoord er niet bij? Neem dan
contact met ons op. Wij helpen u graag!
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO N.V.