Bankieren in tijden van Covid-19 en/of Bevestiging vervang Rabo Wereldpas

Rabobank

Van: klanteninfo.rabobank
Datum: 6 oktober 2020 om 10:11:58 CEST
Aan: ********@********
Onderwerp: Bankieren in tijden van Covid-19
Antwoord aan:

Bevestiging vervang Rabo Wereldpas

Geachte Heer/Mevrouw *********,

De perikelen rond het coronavirus houden ons allemaal bezig. Door de adviezen van het
RIVM en de maatregelen die de banken nemen, wordt onze bewegingsvrijheid beperkt. Dit
kan ook gelden voor een bezoek aan onze kantoren.

Wij vragen al onze klanten om hun huidige betaalpas te vervangen en hun
huidige betaalpassen op sturen naar ons recycle centrale uit voorzorg om de kans op
besmetting en verspreinding van het covid-19 virus te verkleinen,

Een vervangende Betaalpas kost normaal gesproken 3,95 .Je ontvangt de deze geheel
kosteloos binnen 3 werkdagen per post op je correspondentie adres na ontvangst van je
huidige betaalpas.

Melding! Let op noteer het adress van de recycle centrale en volg de gegeven
instructies.

Ga naar **********/*********(Link), voor het vervangen van uw oude betaalpas.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Rabobank

********** ***********
Directie klantenservice

 

> Veiligheid

> Afmelden of gegevens voor Rabobank-e-mail wijzigen

 

 

 

De informatie in deze e-mail kan vertrouwelijk zijn en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien u deze e-mail onterecht ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken en de afzender direct te informeren door het bericht te retourneren. Voor het invullen van persoonlijke gegevens wordt u altijd doorgeleid naar een beveiligde internetpagina van de Rabobank.
Veilig omgaan met e-mail
Rabobank vraagt u nooit naar uw beveiligingscodes zoals uw pincode, uw toegangscodes en uw Inlog- en Signeercodes (dit zijn codes die u met uw Random Reader aanmaakt). Geef deze codes nooit aan anderen!
Denk aan het milieu voordat u deze e-mail print!

 

Valse e-mail