Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Helpdeskfraudeurs opnieuw actief Sinds 15:58 21 okt 2020

Bankieren in tijden van corona

ING Bank

Geachte Heer/Mevrouw ********* ,

De perikelen rond het coronavirus houden ons allemaal bezig. Door de adviezen van het RIVM en de maatregelen die de banken nemen, wordt onze bewegingsvrijheid beperkt. Dit kan ook gelden voor een bezoek aan onze kantoren .
Wij vragen al onze klanten om hun huidige betaalpas te vervangen met de verbeterde beveiligde PSD-2 statuut betaalpassen, een vervangende (Mijn) Betaalpas kost normaal gesproken € 7,50. Je ontvangt de deze geheel kosteloos, binnen 3 werkdagen per post op je correspondentie adres.

Je nieuwe Betaalpas is dan gedeactiveerd als je hem toegestuurd krijgt. Heb je de nieuwe Betaalpas in goede orde ontvangen? Activeer de Betaalpas dan via Mijn ING of de app.

Ga naar ing.nl/vervangen, en volg de instructies.
Nadat je je nieuwe Betaalpas ontvangen en geactiveerd hebt, kun je je oude pas (indien nog in je bezit) doorknippen en weggooien. Zo voorkom je misbruik.

Met vriendelijke groet,

Directeur Klantenservice

Valse e-mail