Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Valse betaalverzoeken via handelssite Sinds 11:54 31 mrt 2021

Banken moeten klanten verzekeren

Rabobank

Van: Rabobank
Datum: 21-12-20 04:49 (GMT+01:00)
Aan: *******@*******
Onderwerp: Banken moeten klanten verzekeren

Geachte heer *.  ********,

Wij brengen u graag op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen. De belangrijkste wijziging:
banken moeten klanten verzekeren tegen
financiële schade bij eventuele frauduleuze activiteiten.

Na 23 december 2020 kunt u geen gebruik maken van uw oude betaalpas. U bent verplicht
uw huidige betaalproduct te vervangen i.v.m het nieuwe betaalsysteem “Instant
Payments”. Instant Payments geldt voor Eurobetalingen naar Rabobank rekeningen, maar ook
voor Eurobetalingen naar andere Nederlandse banken die aangesloten zijn bij Instant
Payments.

********** ****** ******* ******** (Link) (Payment Service Directive 2)

Indien u vanaf de genoemde datum uw betaalproduct niet heeft vervangen, wordt uw
betaalpas tijdelijk geblokkeerd omdat uit ons klantensysteem is naar voren gekomen dat u,
ondanks eerdere contactpogingen, nog gebruik maakt van een verouderde bankpas.

Vragen en meer informatie
Heeft u een vraag? Bel met één van onze medewerkers, via **** – ** **
(gebruikelijke belkosten 1.04 p/m). Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Met vriendelijke groet,
Rabobank

****** ** ******
directeur Particulieren en Private Banking

Valse e-mail